Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ....ΠΑΤΡΙΔΑ

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τσι θάλασσας τα κύματα χτυπούνε βράχο βράχο
τσι μαντινάδες που μου λες στα αρ...δια μου τις γράφω

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Με ενα μαγκνουμ ο κυρης της τους δρομους εχει πιασει
και λεει πως ανε με βρει ολο θα μου το αδειασει

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Άμα γεράσει ο άθρωπος ήντα θαρρείς πως κάνει
γούζεται, ξεμιξίζεται, βήχει και πορδοκλάνει

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Ο κώ..ς σου έχει μοναξιές και φαίνεται καλή μου
μα μάθε το για συντροφιά δε θα 'χει την ψ..λή μου

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Της κοπελιάς μου το μ...ί θα κάνω πορτοφόλι,
θα βάλω τα ψιλά λεφτά και την ψ..ή μου όλη!

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Μια μαντηναδα θα σου πω να 'κουσεις τη φωνη μου,
να κρεμαστης στα αρ..... μου να γλυψεις την ψ.λη μου

Ανώνυμος είπε...

Ηθελα να 'μουνε κριγιός κι εσύ η προβατίνα
να σού 'κανα πηδήματα κάτω απ' την κρεβατίνα

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Ω! το παντέρμο το μ.... δουλειές απού τις κάνει:
να πιπιλίζει την ψ... χωρίς να την δανγκάνει

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Οσα αστέρια βρίσκονται στον ουρανο επανω
τοσα ΄ναι και τα τραυματα που κάνω όντε σε χανω

Ανώνυμος είπε...

Ζάχαρη το μουνάκι σου και η ψωλή μου μέλι
έλα να τα ενώσουμε να φτιάξουμε παστέλι

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Αμα την επιδοτηση δε παρουμε στα χερια
ολοι απ'οξω απ'τη βουλη θα παμε τα τρακτερια.

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Φρουροι οσο κι αν ψαξετε πραμα δε θα μου βρειτε
αμετε στη μαμακα σας το γαλα σας να πιειτε

Ανώνυμος είπε...

Ηθελα κα να κάτεχα του κόλου σου η τρύπα
αφού δεν έχει τρύπα πως έχει τόση γλύκα

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Πριν σε γνωρισω τα 'χα εγω τα μαυρα φορεμενα
γι' αυτο μην καθεσαι να λες πως τα 'βαλα για σενα

Ανώνυμος είπε...

Στο Πέραμα οι κοπελιές ανθίζουν σαν μπουμπούκια
όχι σαν τσ'άλλες τσι χαζές που κάνουνε τσιμπούκια

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Τα μαυρα δεν τα βανουνε παρα οι πονεμενες
οι μερακλιδικες καρδιες και οι ερωτευμενες

Ανώνυμος είπε...

Δίδυμοι πύργοι κούκλα μου μοιάζουνε τα βυζιά σου
και γω Bill Lanten θα γενώ να'ρθω στην αγκαλιά σου

spyros-leoforeia-tzis είπε...

Το μαύρο το πουκάμισο έχει μεγάλη αξία
γιατί το φόραγε ο Θεός στου γιου του την κηδεία

Ανώνυμος είπε...

Αχι και το στριγκάκι σου πόσο με ξετρελαίνει
να το θωρώ στου κώλου σου το χώρισμα να μπαίνει

Ανώνυμος είπε...

Χτες βράδυ σ'ονειρεύτηκα με τάγκα και ζαρτιέρες
κι ανε μου βγει το όνειρο θα σε πηδώ δυο μέρες

Ανώνυμος είπε...

Οντα γεράσει ο άθρωπος o κ...ος του φαρδαίνει
και να τον εγ....σουνε δεν το καταλαβαίνει.

Ανώνυμος είπε...

Μια μαντινάδα θα σου πω μα θα βαστάς το ίσο
να σε γ...σω θέλω γω από μπρος και από πίσω.

Ανώνυμος είπε...

Μ'ένα καλό Καλάσνικοφ κι ένα καλό Toyota
όποιος μου φέρνει αντίρρηση θα του γ...ω τα φώτα