Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

AYTOKINHTO MHXANH

GRAFTE OTI THELETE GIA AYTOKINITA KAI TIS MIXANES APO POLISEIS MEXRI OTI THELETE ESEIS ARISTERA STO ISTOLOGIO EXEI POLLA THEMATA MPOREITE NA GRAFETE

1 σχόλιο:

spyros-leoforeia-tzis είπε...

8ο ιστορικό ράλλυ Ακρόπολις μάχες και απώλειες
8 Μαΐου 2009, 23:38

Νίκος Κορόβηλας

Η ΕΛΠΑ με σχετικό δελτίο Τύπου μας ενημερώνει για την κατάσταση των πραγμάτων στο 8ο Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις που σήκωσε την αυλαία του.

Με αφετηρία το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας ξεκίνησε σήμερα το πρωί το 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με οκτώ ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 96,40 χιλιομέτρων να συνθέτουν το πεδίο δράσης για τα πληρώματα της κατηγορίας Sporting.

Οι Β. Βελάνης – Γ. Βελάνης με Ford Escort RS 1600 τέθηκαν από την πρώτη ειδική διαδρομή επικεφαλής και παρέμειναν εκεί έως και την έκτη ειδική της ημέρας. Στις επόμενες δύο ειδικές πρώτοι πέρασαν οι Κ. Αποστόλου – Ν. Μαραγκός με Porsche 911 RS οι οποίοι ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα 15.2 δλ. εμπρός από τους δεύτερους. Τρίτοι ακολουθούν οι Λ. Γιαννακούλης – Γ. Πετρόπουλος με Porsche 911 RSR, οι οποίοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας σημείωναν χρόνους κορυφής.

Η πρώτη σημαντική εγκατάλειψη ήταν αυτή των Σ. Σπάρταλη – Γ. Πολυζώη από κινητήρα, μετά την ΕΔ 2 -στην οποία μάλιστα σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο, ενώ την επόμενη ειδική διαδρομή δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν οι P. Rossi – L. Beltrame οι οποίοι μετά την εγκατάλειψη του Σ. Σπάρταλη βρίσκονταν 2οι στη γενική κατάταξη, καθώς και οι Χ. Καλτσούνης – Α. Περίδης και οι Κ. Μέξης – Ν. Μέξης.

Η αυριανή δεύτερη ημέρα ξεκινά στις 09:00 και περιλαμβάνει τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Μοσχοκαρυά, Γιαννιτσού, Μακρυράχη, Άνω Αγόριαννη).

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

5 APOSTOLOU Konstantinos-MARAGOS Nikiforos (PORSCHE 911 RS)

«Η ημέρα κύλησε καλά για εμάς, αν και αργήσαμε λίγο να μπούμε στο συναγωνισμό. Είχαμε πρόβλημα να βρούμε το σωστό συνδυασμό γεωμετρίας και πίεσης ελαστικών. Όταν βρήκαμε τις σωστές ρυθμίσεις, κινηθήκαμε ταχύτερα».

4 VELANIS Vassilis-VELANIS John (FORD Escort RS 1600)

«Η ημέρα ήταν ωραία με διάφορα περιστατικά, αφού είχαμε 3 τετ-α-κε. Το αυτοκίνητο είναι ωραίο, αλλά θέλει πολλή ενασχόληση, ώστε να βελτιωθεί. Οι μεγάλες απλές διαδρομές μας κούρασαν. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής».

10 GIANNAKOULIS Loukas-PETROPOULOS George (PORSCHE 911 RSR)

«Η ημέρα ήταν δύσκολη. Είχαμε πολλά προβλήματα, κυρίως με το injection. Στις δυο τελευταίες ειδικές διαδρομές κινητήκαμε αργά».

11 «TALBOT»-VASSILIADIS John (PORSCHE 911 Carrera 3.0)

«Όλα ήταν μια χαρά. Το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουργιο από την Ελβετία. Πάντως δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα ως τώρα. Είμαστε ικανοποιημένοι από τη θέση μας».

43 TSALAMATAS John-PRINTEZIS George (FORD Escort)

«Ο αγώνας ήταν ωραίος. Οι κατηφόρες μας βόλευαν, αφού το αυτοκίνητο είναι μακρύ. Στις ανηφορικές ειδικές διαδρομές πέσαμε πιο πίσω. Εμείς ήρθαμε εδώ καθαρά για τη συμμετοχή, χωρίς κάποιο στόχο και δε θα τρέξουμε αύριο».

7 LYKAKIS Mihalis-HATZITHEODORIDIS Theodoros (FORD Escort RS 2000)

Εγκατέλειψαν προσωρινά λόγω καμένης φλάντζας. Θα επανεκκινήσουν αύριο.



8 ROSSI Pierangelo-BELTRAME Luca (PORSCHE 911 RSR)

Εγκατέλειψαν στην 3η ειδική διαδρομή από ημιαξόνιο. Θα επανεκκινήσουν αύριο.

16 KOUTSIKOS Panagiotis-Ms PAVLI KORRE Maria (BMW 2002 ti)

Καθυστέρησαν στην 1η ειδική διαδρομή πίσω από τους Καλτσούνη-Περίδη που αντιμετώπιζαν πρόβλημα. Έπειτα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τον κινητήρα.

17 STAFYLOPATIS Marios-HATZIRIGAS George (FORD Escort RS 1600)

Αντιμετώπισαν πρόβλημα με την τρόμπα βενζίνης, στη 2η ειδική διαδρομή.

20 GIOVAS Antonis-GOUSSETIS Anastasios (Audi 8O GT)

Αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τον κινητήρα από την αρχή της ημέρας.

22 MEXIS Kostas-MEXIS Nikos (ALFA Romeo Alfetta GT)

Εγκατέλειψαν στην 3η ειδική διαδρομή από ημιαξόνιο. Θα επανεκκινήσουν αύριο